Kalite Politikası

kalite

Würth için “Kalite” öncelikle müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamanın yanı sıra, mevzuat şartlarını ve yetkilendirilmiş kuruluşların gereksinimlerini sağlayan ürün ve hizmetler sunmaktır.

Kalitenin, sadece iç ve dış müşterilere sağlanan ürün ve hizmetlerin kalitesini değil, aynı zamanda iş süreçlerinin kalitesini de kapsadığına inanırız. Başka bir deyişle; bize göre kalite, belirlenen hedeflere ulaşmak için yapılan işlerin ne kadar verimli, etkin ve tekrarlanabilir olduğunu da içerir.

Würth’te kalite, günlük yaşamın ayrılmaz bir parçasıdır.

Ürünlerimizde, hizmetlerimizde ve tüm süreçlerimizde kaliteyi ön planda tutarız.

Tüm bunları da ISO 9001 standart şartlarına, yasal mevzuatlara, Würth Grubu dokümantasyon şartlarına, müşteri sözleşme şartlarına ve Kalite Yönetim Sisteminde tanımlanan şartlara uygun şekilde gerçekleştiririz.

Kalite Yönetim Sistemini tüm çalışanlarımızın katılımıyla sürekli iyileştirmeyi hedefleriz.

Müşteri odaklı hareket eder, müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için azami gayret gösteririz.